Welcome to Sista Natasha's blog.
I made this weblog to complete The ICT task given by Mrs. Dina at SMA Negeri 8 Tangerang.
I'm a part of WetQuatre! ♫

25) Happy New Year! 2011

heya there! this is gonna be a short post though. just wanted to wish all of you --and of course me and my family too :p-- a happy new year~


img source: inthelandofdreamz@tumblr





semoga.....
  1. saya makin rajin belajar
  2. saya makin rajin membantu orang tua
  3. segala kebaikan untuk orang-orang disekitar saya
  4. saya naik kelas (di SMA Negeri 8 Tangerang)
  5. saya bisa mencapai cita-cita saya *yang saya juga belum tau pasti apa*
  6. saya bisa ketemu manusia-manusia k-pop seperti Yoseob, Taemin, Kyuhyun dll.
  7. saya sholatnya gak bolong-bolong lagi
  8. adik-adik saya bisa makin sabar, jarang berantem *kalau bisa jangan lagi-_-*
  9. makhluk-makhluk yang sering bikin saya sakit hati nyadar diri
  10. semua yang terbaik untuk Indonesia

Posted in , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

No spam please

Sista Natasha's Blog
Sista Natasha. Diberdayakan oleh Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.